Maximastraat Aalsmeer

delinde.aalsmeer@gmail.com         

De Linde Aalsmeer kan de volledige boekhouding doen voor uw bedrijf.

Heeft u een eenmanszaak en wilt u zich focussen op de core business van uw bedrijf en niet op de administratieve rompslomp? De Linde Aalsmeer kan u deze taak uit handen nemen; denkt u bijvoorbeeld aan:

  • Het verwerken van inkoopfacturen en bankafschriften;
  • Het verwerken van uw verkoopfacturen indien u deze zelf maakt. Digitale verkoopfacturen in pdf-formaat kan ik voor u aanmaken en versturen;
  • Het verzorgen van de aangiften omzetbelasting (BTW) en inkomstenbelasting;
  • Het bieden van regelmatig inzicht in uw cijfers (de winst- en verliesrekening en de balans); desgewenst per maand of per kwartaal;
  • Het opstellen van een afschrijvingsstaat en de verwerking van afschrijvingskosten in uw administratie, conform fiscale richtlijnen.

 

Door middel van een gedeelde directory in de cloud, heeft u inzicht in wat er zoal gebeurt in uw administratie. Uw in- en verkoopfacturen worden ingescand of rechtstreeks als pdf opgeslagen, zodat ze digitaal te benaderen zijn; dat is efficiënt en werkt wel zo prettig.

 

De Linde Aalsmeer rekent maandelijks met u af op basis van een uurtarief, maar kan ook een vaste prijsafspraak per maand bieden. Deze vaste prijs hangt uiteraard af van de werkzaamheden die u uitbesteedt en van de omvang van de administratie van uw bedrijf.

 

Om onduidelijkheden te voorkomen, maak ik op voorhand een dienstverleningsovereenkomst, waarin de werkzaamheden en verwachtingen van beide partijen vastgelegd worden.